חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
טיולים ונופשים

טיול משפחתי באילת בחורף 2024 - האטרקציות החמות והמומלצות

מערכת שורש  ו שבט, תשפד  16/01/2024

המלצות לטיול משפחתי באילת בשנה הקרובה. מה כדאי לעשות?

תגיות:

העיר אילת מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, החל מחופים יפהפיים ועד לאתרי טבע מרשימים. אם גם אתם מתכננים טיול לעיר הדרומית עם כל המשפחה בחודשי החורף הקרובים, כדאי שתדעו שיש באילת המון אטרקציות נהדרות. למעשה, דווקא בחורף אפשר ליהנות ממגוון רחב יותר של פעילויות עקב מזג האוויר הנעים. לפניכם סקירה של כמה מהאטרקציות המובילות באילת:

פארק תמנע – טיול מרהיב ביופיו

פארק תמנע הוא פארק לאומי הממוקם במרחק של כ-20 ק"מ ממרכז אילת. הפארק שוכן בלב המדבר והוא ידוע בזכות נופו המרהיב, המצוקים האדומים והתצורות הגיאולוגיות הייחודיות. הפארק משתרע על שטח של כ-300 קמ"ר ומכיל מגוון רחב של תצורות גיאולוגיות, כולל מצוקים ומפלים (יבשים כמובן), והוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל יעלים, דורבנים, שועלים ועוד.

freepik

חלק מהמסלולים הפופולריים בפארק כוללים:

  • מסלול "הסלע האדום": מסלול קל באורך של כ-1 ק"מ העובר בין מצוקים אדומים מרהיבים.
  • מסלול "הבריכה האדומה": מסלול בינוני באורך של כ-2 ק"מ העובר דרך קניון רדוד ובריכה אדומה טבעית.
  • מסלול "המפלים האדומים": מסלול קשה יותר באורך של כ-5 ק"מ העובר דרך מפלים אדומים מרהיבים.

המצפה התת- ימי – אינספור חוויות

פארק המצפה התת-ימי הוא מתחם עצום הממוקם בחלק הדרומי של אילת. הפארק מציג מגוון רחב של בעלי חיים ימיים, כולל כרישים, צבי ים, דגים טרופיים ועוד. בפארק ניתן לצפות בחיים התת-מימיים מקרוב, ללמוד על בעלי החיים וליהנות מתצוגות מיוחדות. כדאי לדעת שהכניסה למצפה תקפה לשלושה ימים ברציפות, כך שניתן לשלב את הביקורים בו ביחד עם עוד אטרקציות למשפחה באילת. מעבר לכך, כדאי להתעדכן לגבי שעות ההאכלה של הצבים והכרישים, לגבי שעות של סיורים מודרכים ופעילויות מיוחדות בתקופה בה אתם מגיעים לנופש באילת.

הקניון האדום – ממש שווה להגיע

הקניון האדום הוא קניון בזלת יפהפה הממוקם במרחק של כ-10 ק"מ ממרכז אילת. הקניון ידוע בזכות צביו האדומים הבוהקים והתצורות הגיאולוגיות הייחודיות שלו. ניתן לטייל בקניון ברגל או ברכב שטח.

שמורת האלמוגים המקסימה באילת

שמורת טבע חוף האלמוגים היא מהיפות ביותר שאפשר לדמיין. השמורה כוללת את חוף האלמוגים, שהוא אחד החופים היפים והמוכרים ביותר באילת, ומתחת למים ניתן למצוא שוניות אלמוגים, דגים טרופיים ושלל בעלי חיים ימיים. נכון שקצת קר להיכנס למים עכשיו, אבל מי שלא מפחד מהקור מרוויח בגדול.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
עמדות טעינה לרכב חשמלי: התפתחות ועתיד התשתיותמערכת שורשלאורך השנים האחרונות, בד בבד עם גדילת כמויות הרכבים החשמליים על הכבישים, מתפתחת בהתמדה גם התשתיות המבוססת על עמדות טעינה ביתיות וציבוריות. במאמר זה נדבר על התשתיות
מדריך לאטרקציות משפחתיות מומלצות בעיר אילתמערכת שורשאילת מציעה, מלבד בתי המלון, שורה של אטרקציות למשפחה. סקירה קצרה
מה אפשר לעשות עם הילדים באילתמערכת שורשבמאמר הבא תוכלו לקרוא כמה המלצות על אטרקציות ופעיליות מהנות לילדים ולמבוגרים כאחד באילת
שם השולח
תוכן ההודעה