חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
תרבות ופנאי

המדריך לבחירת עמדת טעינה אופטימלית לטסלה

מערכת שורש  ו שבט, תשפד  16/01/2024

במאמר הבא נסקור מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עמדת הטעינה עבור טסלה

תגיות:

התחדשתם עם רכב של טסלה? כל הכבוד! בחירת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא החלטה חשובה, שצריכה להיעשות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. במאמר הבא נסקור מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עמדת הטעינה.

בחירת עמדת טעינה לפי סוג וגודל הרכב

עמדות טעינה מסוימות מתאימות לסוגים מסוימים של רכבים. לדוגמה, עמדות טעינה עם זרם חזק יותר מתאימות לרכבים עם טווח גדול יותר. רכבי טסלה מגיעים במגוון רחב של טווחים. ככל שהטווח של הרכב גדול יותר כך ייקח יותר זמן לטעון אותו. לכן, אם אתם בעלים של רכב טסלה עם טווח גדול, תצטרכו עמדת טעינה עם זרם חזק יותר כדי לטעון את הרכב במהירות סבירה.

בחירת עמדת טעינה לפי הצרכים שלכם

freepik

כמה קילומטרים אתם נוסעים ביום? האם אתם צריכים לטעון את הרכב במהירות? אם אתם נוסעים קילומטרים בודדים ביום, עמדת טעינה עם זרם בינוני (11 או 22 קילוואט) תספיק. גם התקציב שלכם משחק תפקיד, ומכיוון שעמדות טעינה יכולות להיות יקרות חשוב לקבוע תקציב לפני תחילת החיפוש. למשל, עמדת טעינה Wall Connector של טסלה עולה כ-3,500 ש"ח. עמדות טעינה של חברות חיצוניות עשויות לעלות פחות, אך הן עשויות להיות פחות מתקדמות או מתאימות לרכבי טסלה.

עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

בנוסף לגורמים שצוינו לעיל, ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה בעמדת טעינה לרכב חשמלי:

  • תקן הטעינה - ישנם שני תקני טעינה עיקריים עבור רכבים חשמליים וחשוב לוודא שהעמדה שאתם בוחרים תואמת את תקן הטעינה של הרכב שלכם.
  • תכונות נוספות - חלק מעמדות הטעינה כוללות תכונות נוספות, כגון חיבור לאינטרנט, ניהול טעינה חכם ועוד. תכונות אלו יכולות להפוך את השימוש בעמדת הטעינה לנוח יותר.
  • התייעצו עם מומחה - מומחה לרכבים חשמליים יוכל לסייע לכם לבחור את עמדת הטעינה המתאימה ביותר לצרכים האישיים שלכם.
  • קראו ביקורות - לפני שאתם רוכשים עמדת טעינה, קראו ביקורות על דגמים שונים. זה יעזור לכם לקבל מושג טוב יותר על איכות העמדה ושביעות רצון הלקוחות.
  • השוו מחירים- המחירים של עמדות טעינה לרכב חשמלי יכולים להשתנות מאוד. חשוב להשוות מחירים בין דגמים שונים לפני שאתם מבצעים את הרכישה.
  • בצעו התקנה תקנית – לפי החוק בישראל את התקנת עמדת טעינה טסלה יכול לבצע רק חשמלאי מוסמך. עדיף לפנות לחברות המתמחות בתחום שמכירות היטב את העמדות ויודעות כיצד להפיק מהן את המרב, וללא סיבוכים מול חברת החשמל.

 

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
סכין חדשה – המתנה המושלמת לכל אירועמערכת שורשאם עד היום חתכתם ירקות עם אותה סכין ישנה שלא ממש עושה עבודה טובה, למה שלא תתקדמו? סכינים הן עולם ומלואו ואין ספק שתוכלו למצוא בקלות את הסכין המושלמת עבורכם
קסמן של טבעות זהב לבן לנשים: מדוע הן מתנה מושלמת?מערכת שורשישנם מספר אירועים בהם טבעת זהב לבן לאישה יכולה להיות מתנה מצוינת. אירוסין הם אחד האירועים הנפוצים ביותר בהם ניתנות טבעות זהב לבן
מה כדאי לדעת לפני הצטרפות לחברת טלוויזיה חדשהמערכת שורשמתכננים להצטרף לחברת טלוויזיה חדשה שמציעה חבילה מדהימה? לפני שאתם בוחרים בחברת יש כמה דברים שכאי לכם לדעת מראש
שם השולח
תוכן ההודעה