חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
תרבות ופנאי

אוזניות בלוטוס - המדריך המקיף לבחירת אוזניות

מערכת שורש  כה טבת, תשפג  18/01/2023

כאמור אוזניות בלוטוס מגיעות בצורות שונות ובסוגים שונים, לכל אחת מהן מאפיינים אחרים ולכן ישנם כמה דברים שחשוב וכדאי לבדוק טרם בחירת האוזניות המועדפות עליכם

תגיות:

ישנם אינספור סוגים של אוזניות בשוק, אך הבולטת שביניהם היא אוזניית בלטוס. היא נוחה לשימוש, קלה וכמעט שאינה מורגשת. באמצעותה ניתן לשוחח בטלפון, לשמוע מוזיקה או כל תוכן אחר, ולנוע בחופשיות מבלי להיות מחוברים למכשיר, ובכך להשאיר את הידיים פנויות לעיסוקים אחרים. אך גם כשמדובר באוזניות Bluetooth לא חסרות אפשרויות, מגוון עצום של דגמים, סוגים וטווח רחב של מחירים, זה בהחלט יכול להיות מבלבל. במדריך הבא תוכלו להבין אילו אוזניות עונות על הצרכים שלכם, ובכך להבטיח קנייה מוצלחת.

אילו בדיקות יש לעשות בטרם קניית אוזניות בלוטוס?

כאמור אוזניות בלוטוס מגיעות בצורות שונות ובסוגים שונים, לכל אחת מהן מאפיינים אחרים ולכן ישנם כמה דברים שחשוב וכדאי לבדוק טרם בחירת האוזניות המועדפות עליכם.

pixabay

חיי סוללה

כאשר בוחנים את משך חיי הסוללה חשוב לשים לב לשני סוגי זמנים-זמן שיחה וזמן המתנה. זמן המתנה הוא משך הזמן בו האוזניות יכולות להחזיק ללא טעינה ואילו זמן השיחה הוא משך הזמן בו ניתן לדבר באמצעות האוזניות עד לסיום הסוללה. אוזניות איכותיות לרוב יהיו בעלות משך חיי סוללה ארוכים, כאשר זמן ההמתנה כ-10 ימים וזמן השיחה כ-8 שעות. מדובר בנתון חשוב, במיוחד אם האוזניות עתידות לשמש אתכם באופן יומיומי לצורך עבודה או לכל פעילות אינטנסיבית אחרת. תוכלו למצוא נתון זה במפרט האוזניות או על גבי האריזה שלהן.

התאמת האוזנייה לסמארטפון (Pairing)

אחד הדברים החשובים שיש לבדוק לפני רכישת אוזניות, אם לא החשוב ביותר, הוא ההתאמה בין האוזניות למכשיר הסמארטפון שלכם. כלומר לבדוק האם שני המכשירים האלו מסוגלים לתקשר אחד עם השני באופן אל חוטי. במידה ויש ברשותכם יותר ממכשיר אחד יש לבדוק התאמה מול כל המכשירים. נוסף על כך ישנן אוזניות בלוטוס אשר מסוגלות להיות מחוברות לכמה מכשירים בו זמנית, כך שאין צורך לבצע ניתוק על מנת להתחבר למכשיר אחר, האוזניות יוכלו לקלוט שיחות מכלל המכשירים גם יחד!

טכנולוגיה עבור סינון רעשים

על מנת לבצע שיחה נעימה באיכות שמע טובה יש לבדוק את המנגנון לסינון רעשים. מנגנון זה למעשה מווסת את רעשי הרקע המתקבלים במיקרופון של האוזנייה, ומאפשר לבן השיחה שלכם לשמוע אתכם בברור, מבלי לשמוע את כל רחשי הסביבה שלכם.

באילו תצורות מגיעות אוזניות בלוטוס?

אוזניות בלוטוס קיימות ב-4 תצורות שונות, מומלץ לבדוק את כולן על מנת שתוכלו לבחור איזו תצורה הכי נוחה ומתאימה לכם.

  1. אוזניות in-ear: אוזניות קטנטנות וקלות משקל. אל גוף כל אחת מהאוזניות מחוברת אפרכסת זעירה אותה מכניסים לתוך האוזן. בשל קירבתן אל תעלת השמע, אוזניות אלו מאופיינות בעוצמת שמע איכותית במיוחד.
  2. אוזניות חוטיות-אלחוטיות: נשמע מבלבל לא?למעשה מדובר באוזניה שאינה מחוברת באופן חוטי למכשיר הטלפון, אך מחוברת באמצעות חוט למשדר בלוטוס קטן, שניתן להצמיד לחולצה או לתלות על הצוואר. גם אוזנייה זו קלת משקל וכמעט שאינה מורגשת. ניתן להסירה בקלות ולהשאיר אותה תלויה על הגוף.
  3. אוזניות קשת: אילו אוזניות המונחות על האוזן באמצעות קשת אשר מצמידה אותן אל האוזן באופן חיצוני. האוזנייה מורכבת ממשדר, מקלט, אפרכסת, מיקרופון וכמה כפתורים לתפעול בסיסי, היא נוחה לשימוש אך בשל היותה חיצונית לאוזן, עוצמת השמע שלה נמוכה ביחס לאחרות.
  4. אוזניות סטריאו: מדובר באוזניות בעלות מיימדים גדולים, הם מגיעות בכמה תצורות: אוזניות קשת, אוזניות עורף ואוזניות במראה גדול ומגושם, הן מונחות באופן חיצוני לאוזניים אך בעלות עוצמת שמע איכותית במיוחד, מתחברות למכשיר הטלפון באופן אל חוטי ומאפשרות לבצע שיחות ולשמוע מוזיקה.

מה לגבי איכות הדיבור ואיכות השמע?

איכות הדיבור ואיכות השמע אילו נתונים חשובים מאד, הרי כל מטרתן של אוזניות בלוטוס היא להחליף את המיקרופון והאפרכסת של מכשיר הטלפון שלכם. למרות זאת קשה מאד לבדוק נתונים אלו מבלי להתנסות באוזניות, אך ישנם כמה דברים נלווים שניתן לבדוק כמו: האם קיים באוזניות מעבד DSP, אשר מנטרל רעשי רקע ומשפר את איכות השמע. באוזניות מסוימות תוכלו למצוא מיקרופון כפול שמטרתו לצמצם ואף לנטרל רעשים מהסביבה, ובכך לאפשר לבן השיחה לשמוע אתכם באופן נקי וברור. לעומת זאת אוזניות יקרות יותר מאפשרות סאונד איכותי וצלול באמצעות שמעבאיכות HD, אך הדרך הטובה ביותר להבטיח קנייה מוצלחת היא לבדוק חוות דעת וביקורות של משתמשים אחרים.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
כיצד ניתן להתמודד עם ועדת ערר תל השומר?מערכת שורשועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, מוסמכת לדון בערעורו של נהג שנשלל רישיונו, ולבדוק שנית את התיק שלו. לאחר בדיקה חוזרת של התיק
מהו מהלך הניתוח לשאיבת שומן ואיך תדעו אם הוא יתאים לכם?מערכת שורשמרבית הניתוחים לשאיבת שומן נעשים בבית החולים תחת הרדמה מלאה. במשך שעות הניתוח, הרופא המנתח עושה שימוש בצינורית מיוחדת המקשרת בין מצבורי השומן אל מכל האיסוף אליו
אודות פינוי פסולת בנייןמערכת שורשבבניה של בניינים וצרת לא מעט פסולת שמתלווה לתהליך. ואת אותה הפסולה חשוב לפנות בצורה מסודרת וחוקית
שם השולח
תוכן ההודעה