פיננסים וכספים
ההצלחה ב- SEO נשענת מאוד על מילות המפתח שאליהן בחרתם למקד
מערכת שורש יב ניסן, תשפ 06/04/2020גישה חדשנית לבחירת מילות חיפוש, שתעזור לכם בתהליך הSEO שלכם...
תגיות:קידום אתריםאינטרנטמילות חיפושאך רוב SEOs / משווקי SEO מסתמכים על אותם כלים (למשל, מתכנן מילות המפתח של גוגל) לרעיונות למילות מפתח, ולכן אנשים רבים בדרך כלל ממקדים את אותה קבוצת מונחים קטנה.
התוצאה? קשה יותר לדרג את מילות המפתח האמורות.
אני לא אומר שכלי מילות מפתח אינם מועילים; הם יכולים לתת לך כמעט אינסוף רעיונות למילות מפתח.
עם זאת, הם נוטים לעבוד בצורה הטובה ביותר כשאתה נמצא בנישה רחבה עם תת-נושאים רבים, מכיוון שכל תת-נושא יכול להכיל מאות אלפי מילות מפתח רלוונטיות (למשל "כושר" עשוי לגלם "ירידה במשקל" ו"פיתוח גוף ").
אבל מה אם הנישה שלך צרה למדי? (למשל "מכוניות משומשות")
מה אם כל מילות המפתח העסיסיות שנזרקות בדרך כלל על ידי כלי מילות מפתח כבר ממוסמרות על ידי התחרות?
במקרה זה, תצטרך ללמוד יותר על קהל היעד שלך וכיצד הם מדברים. זו הדרך היחידה למצוא אבני חן מוסתרות למילות מפתח שטרם נאספו על ידי המתחרים שלך.
במאמר זה אפרט 4 דרכים פשוטות לעשות זאת. אסביר גם כיצד לנתח אותם לצורך פוטנציאל התעבורה וקושי בדירוג.
1. היכנס לראש של הלקוחות שלך
בתור מקדם אתרים פרילנסר אני יכול להבטיח שסיעור מוחות הוא הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל כמה רעיונות ראשוניים למילות מפתח / נושא.
אך מכיוון שאנחנו SEOs, רובנו נוטים לנסות באופן מודע לחשוב על מילות מפתח שעשויות להיות בעלות נפחי חיפוש גבוהים.
זה בסדר עד שתשקול את הדברים הבאים:
בוא ניקח את הדוגמא של חנות פרחים פשוטה.
רוב בעלי חנויות הפרחים, או מומחה קידום אתרים, יתמקדו במילות מפתח קונבנציונאליות (למשל "קנו פרחים באינטרנט", "משלוח פרחים", "משלוח פרחים זול" וכו ').
אבל אם אתה מתיישב וחושב כיצד אנשים אמיתיים עשויים לחפש באינטרנט, אתה יכול לבוא עם דברים כמו:
זכרו, מדובר רק באיסוף רעיונות בנקודה זו; אין צורך לדאוג להיקפי חיפוש או לקושי במילות מפתח (אנו נעסוק בזה בהמשך).
אם המוח שלך מתרוקן במהלך תהליך זה, הנה כמה "טריקים" שעשויים לעזור:
הכל קשור להיכנס למצב הרוח של הלקוחות שלך ואיך הם עשויים לחפש.
2. דבר עם הלקוחות שלך
קל לאבד קשר עם הלקוחות שלך, במיוחד כשאתה עובד בענף, יום אחר יום.
לכן חשוב לקבל משוב מהלקוחות.
אמנם לא תמיד ניתן לדבר עם האנשים האלה פנים אל פנים, אך ישנן מספר שיטות (למשל תשובות אוטומטיות, חיפוש באתר, טפסים על סיפון האונייה וכו ') בהן ניתן להשתמש כדי לקבל קצת משוב.
בכל פעם שאנו מוצאים מילות מפתח / נושאים שכאלה חיפשו חיפושים רבים, אנו מוסיפים אותם למפת הדרכים של התוכן שלנו.
3. תוכן שנוצר על ידי משתמשים + קהילות
המיוצרים על ידי משתמשים (UGC) הם שני המקומות האהובים עלי למצוא מילות מפתח שלא נוצלו.
למה? מכיוון שכאן אנשים פונים כאשר הם אינם יכולים למצוא תשובות לשאלותיהם במקום אחר (כלומר, כאשר אף אחד לא יצר תוכן כדאי בנושא).
אם תשקיעו רק כמה שעות בנבירה באתרים אלה, לא רק שתתקלו בטון של רעיונות למילות מפתח, אלא גם תתחילו להבין את סוגי השאלות והנושאים שהקהל שלכם מעוניין בהם.
אבל פורומים ספציפיים לתעשייה אינם המקום היחיד בו תוכלו לחפש; להלן תוצאות חיפוש פשוט
לרוב מילות המפתח המדויקות הללו לא יהיו נפחי חיפוש גבוהים במיוחד, אך יתכן שהן שייכות לנושאים המגלמים מאות שאילתות חיפוש דומות (כלומר נושאים עם הרבה יותר גבוה פוטנציאל תנועה - עוד על כך בהמשך!)
4. רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו ')
כשאנשים מפרסמים בטוויטר, פייסבוק, לינקדאין וכו', הם עושים זאת עם מעט מאוד עריכה.
מסיבה זו, התוכן שהם מפרסמים באתרים אלה נכון לעיתים קרובות לאופן שבו הם מדברים בחיים האמיתיים.
זה גם אחד המקומות שרוב האנשים פונים אליהם כאשר יש להם שאלות או בעיות.
להלן שני המקומות העיקריים שאני אישית מחפשת אחר מילות מפתח:
המאמר נכתב על ידי עדי אלון- מייסד סוכנות Adirom-tech לשיווק בדיגיטל וקידום אורגני בגוגל.
התוצאה? קשה יותר לדרג את מילות המפתח האמורות.
אני לא אומר שכלי מילות מפתח אינם מועילים; הם יכולים לתת לך כמעט אינסוף רעיונות למילות מפתח.
עם זאת, הם נוטים לעבוד בצורה הטובה ביותר כשאתה נמצא בנישה רחבה עם תת-נושאים רבים, מכיוון שכל תת-נושא יכול להכיל מאות אלפי מילות מפתח רלוונטיות (למשל "כושר" עשוי לגלם "ירידה במשקל" ו"פיתוח גוף ").
אבל מה אם הנישה שלך צרה למדי? (למשל "מכוניות משומשות")
מה אם כל מילות המפתח העסיסיות שנזרקות בדרך כלל על ידי כלי מילות מפתח כבר ממוסמרות על ידי התחרות?
במקרה זה, תצטרך ללמוד יותר על קהל היעד שלך וכיצד הם מדברים. זו הדרך היחידה למצוא אבני חן מוסתרות למילות מפתח שטרם נאספו על ידי המתחרים שלך.
במאמר זה אפרט 4 דרכים פשוטות לעשות זאת. אסביר גם כיצד לנתח אותם לצורך פוטנציאל התעבורה וקושי בדירוג.
1. היכנס לראש של הלקוחות שלך
בתור מקדם אתרים פרילנסר אני יכול להבטיח שסיעור מוחות הוא הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל כמה רעיונות ראשוניים למילות מפתח / נושא.
אך מכיוון שאנחנו SEOs, רובנו נוטים לנסות באופן מודע לחשוב על מילות מפתח שעשויות להיות בעלות נפחי חיפוש גבוהים.
זה בסדר עד שתשקול את הדברים הבאים:
• לרוב מילות המפתח האלה יהיה קשה להיכנס באופן שאינו מפליא;
• אנשים מחפשים בדרכים רבות ושונות (למעשה, 16-20% מחיפושים בגוגל מעולם לא בוצעו לפני כן).
לכן חשוב להיכנס לראשי הלקוחות שלך ולחשוב על הדרכים האינטואיטיביות שהם עשויים לחפש אחר מה שאתה מציע.
בוא ניקח את הדוגמא של חנות פרחים פשוטה.
רוב בעלי חנויות הפרחים, או מומחה קידום אתרים, יתמקדו במילות מפתח קונבנציונאליות (למשל "קנו פרחים באינטרנט", "משלוח פרחים", "משלוח פרחים זול" וכו ').
אבל אם אתה מתיישב וחושב כיצד אנשים אמיתיים עשויים לחפש באינטרנט, אתה יכול לבוא עם דברים כמו:
• "הפרחים הכי טובים כדי לבקש סליחה"
• "האם אני צריך להביא פרחים לדייט ראשון"
• "הפרחים הכי טובים לתת לילדה"
זכרו, מדובר רק באיסוף רעיונות בנקודה זו; אין צורך לדאוג להיקפי חיפוש או לקושי במילות מפתח (אנו נעסוק בזה בהמשך).
אם המוח שלך מתרוקן במהלך תהליך זה, הנה כמה "טריקים" שעשויים לעזור:
• העמידו פנים שיש לכם אפס ידע על הענף / הנושא שבחרתם (זה יעזור לכם להכנס לתודעה של הלקוח “הרגיל” וכיצד הם עשויים לחפש);
• העמד פנים כאילו המוצר / השירות שלך לא קיים, ואז כנס לסיעור מוחות כיצד לתאר אותו.
לדוגמה, אנשים רבים אינם מודעים לכך שישנם מכשירי אדים אוויר (פיתרון) אך הם יודעים שיש להם בעיה עם אוויר יבש (בעיה). אנשים אלה יחפשו דברים כמו "תרופות ביתיות באוויר יבש" ולא "קנו מכשיר אדים".
ואם אתם עדיין נאבקים, חשבו כיצד לקוחות פוטנציאליים עם אפס ידע בנישה שלכם עשויים לדבר עם חבריהם על הנושא.
• איך היו מבטאים דברים?
• באיזו שפה הם היו משתמשים?
• האם באופן טבעי היו משתמשים במונחי הדיוט או בז'רגון התעשייתי?
הכל קשור להיכנס למצב הרוח של הלקוחות שלך ואיך הם עשויים לחפש.
2. דבר עם הלקוחות שלך
קל לאבד קשר עם הלקוחות שלך, במיוחד כשאתה עובד בענף, יום אחר יום.
לכן חשוב לקבל משוב מהלקוחות.
אמנם לא תמיד ניתן לדבר עם האנשים האלה פנים אל פנים, אך ישנן מספר שיטות (למשל תשובות אוטומטיות, חיפוש באתר, טפסים על סיפון האונייה וכו ') בהן ניתן להשתמש כדי לקבל קצת משוב.
• עקוב אחר קישורים;
• עקוב אחר קישורים נכנסים ויוצאים;
• מצא קישורים נכנסים מתחרים;
• ניתוח קישורים נכנסים למציאת מילות מפתח.
בכל פעם שאנו מוצאים מילות מפתח / נושאים שכאלה חיפשו חיפושים רבים, אנו מוסיפים אותם למפת הדרכים של התוכן שלנו.
3. תוכן שנוצר על ידי משתמשים + קהילות
המיוצרים על ידי משתמשים (UGC) הם שני המקומות האהובים עלי למצוא מילות מפתח שלא נוצלו.
למה? מכיוון שכאן אנשים פונים כאשר הם אינם יכולים למצוא תשובות לשאלותיהם במקום אחר (כלומר, כאשר אף אחד לא יצר תוכן כדאי בנושא).
אם תשקיעו רק כמה שעות בנבירה באתרים אלה, לא רק שתתקלו בטון של רעיונות למילות מפתח, אלא גם תתחילו להבין את סוגי השאלות והנושאים שהקהל שלכם מעוניין בהם.
אבל פורומים ספציפיים לתעשייה אינם המקום היחיד בו תוכלו לחפש; להלן תוצאות חיפוש פשוט
לרוב מילות המפתח המדויקות הללו לא יהיו נפחי חיפוש גבוהים במיוחד, אך יתכן שהן שייכות לנושאים המגלמים מאות שאילתות חיפוש דומות (כלומר נושאים עם הרבה יותר גבוה פוטנציאל תנועה - עוד על כך בהמשך!)
4. רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו ')
כשאנשים מפרסמים בטוויטר, פייסבוק, לינקדאין וכו', הם עושים זאת עם מעט מאוד עריכה.
מסיבה זו, התוכן שהם מפרסמים באתרים אלה נכון לעיתים קרובות לאופן שבו הם מדברים בחיים האמיתיים.
זה גם אחד המקומות שרוב האנשים פונים אליהם כאשר יש להם שאלות או בעיות.
להלן שני המקומות העיקריים שאני אישית מחפשת אחר מילות מפתח:
• קבוצות פייסבוק
• פרופילי לינקדאין
• גדושות לרוב ברעיונות למילות מפתח מבריק מכיוון שהתוכן נוטה להיות כמעט אך ורק שאלות של משתמשים (אלא אם כן מדובר בקבוצה ספאמית במיוחד).
המאמר נכתב על ידי עדי אלון- מייסד סוכנות Adirom-tech לשיווק בדיגיטל וקידום אורגני בגוגל.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
האם כל עסק צריך ייעוץ פיננסי?מערכת שורשההנחה הרווחת היא שרק עסק שנמצא במשבר פיננסי זקוק לייעוץ עסקי. יש בזה היגיון רב, כמו שלרופא הולכים שיש בעיה כך גם עסק עם בעיות פיננסיות פונה לייעוץ...
הלוואה מיידית ומהירה - למי זה מתאים?מערכת שורשאף פעם אל תהיו פזיזים בהחלטות שלכם כאשר מדובר על הלוואות, בין אם הן גבוהות ובין אם הן נמוכות. מאוד קל לאבד את הדרך כאשר אנחנו יכולים לקבל הלוואה בצורה כל כך פשוטה
מה חשוב לדעת כאשר ממלאים דוח שנתי של חברה פרטית?מערכת שורשהחוק בישראל מחייב בעלי עסקים למלא ולהגיש בזמן דו"ח שנתי למס הכנסה, הדו"ח כולל דיווח על ההכנסות וההוצאות של העסק לשנת המס הנוכחית


