חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
פיננסים וכספים

הכירו את מערכת הפרסום של גוגל

מערכת שורש  כב חשוון, תשפא  09/11/2020

הפרסום בגוגל יכול להיות כלי אפקטיבי נוסף שמשמש להגברת החשיפה והמיתוג, ולעזור להגדיל באופן משמעותי את מעגל ההכנסות של כל עסק

תגיות:

חברת גוגל היא ענקית בתחום החיפוש ברשת כבר זמן רב מאוד. הפופולריות העצומה של מנוע החיפוש שלה גורמת לכך שהיא הפכה להיות אחד מהמוקדים הפעילים והרווחיים ביותר של קידום ממומן במדיה הדיגיטלית. בכל שנה מושקעים מיליארדי דולרים רבים בכל העולם בפרסום בגוגל. גם בישראל, חברות רבות בכל הגדלים ומכל תחומי התעשייה מעלות קמפיינים ופונות כך לקהלי היעד שלהן.

אחד מהיתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל הוא המידיות של הקמפיין. ניתן בתוך כמה שעות להעלות קמפיין לאוויר שכבר יתחיל להופיע ולצבור כניסות של גולשים. את הקמפיין ניתן לעצור, לערוך או לשנות בכל רגע נתון. עובדה זו נותנת כוח רב ושליטה מלאה למפרסם. הוא יכול להחליט בדיוק כמה כסף הוא מעוניין להשקיע בכל שלב, ולערוך את המודעות בהתאם לדו"חות הביצועים שלהן בפועל.

shutterstock

בחירת ביטויים לקמפיין

הדבר הראשון שיש לבחור כאשר מבצעים פרסום בגוגל אדוורדס (נקרא גם Google Ads) הוא את ביטויי החיפוש שבהם תופיע המודעה. הקידום הממומן עובד כך שכאשר גולש מחפש בגוגל ביטוי מסוים המופיע ברשימה של המפרסם – הוא יראה את המודעה מעל לתוצאות החיפוש האורגניות (הרגילות). כמובן שלא בכל פעם שגולש מסוים מחפש את אותו ביטוי הוא יראה בהכרח את המודעה של המפרסם. הדבר תלוי ברמת התחרות על אותו ביטוי ועל פרמטרים כמו גובה התקציב של המפרסם וכמה קליקים הוא כבר קיבל החודש מגולשים.

כאשר מבצעים פרסום בגוגל אדוורדס ובוחרים ביטויים, חשוב לבדוק במערכת את נפח החיפוש שלהם. כדאי לחשוב על ביטויים שיש להם נפח חיפוש גבוה, אך מידת התחרות עליהם אינה גבוהה מאוד. בנוסף לכך, כדאי להשקיע מחשבה בשאלה מה הם הביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים של העסק ירצו לחפש. כדאי גם להוסיף בחלק מהביטויים הקשר גאוגרפי. כך למשל, כדאי לרואה חשבון חיפאי שמפרסם בגוגל לבחור את הביטוי "רואה חשבון" וגם את הביטוי "רואה חשבון בחיפה".

כמה עולה הפרסום בגוגל?

בניגוד לפלטפורמות אחרות של פרסום, מודל הפרסום בגוגל אינו מבוסס על זמן או חשיפה, אלא רק על ביצועים. זה אומר שהחיוב נעשה עבור כל קליק של הגולשים (שיטה שנקראת Pay Per Click). גם אם המודעה שלכם הוצגה אלף פעם במשך חודש מסוים, אך רק שני גולשים לחצו עליה – אתם תחויבו רק עבור שני הקליקים האלה. המחיר של כל קליק יכול להיקבע באופן אוטומטי על ידי המערכת של גוגל או באופן ידני. באופן כללי, מומלץ תמיד להישאר עם המחיר האוטומטי של גוגל, מפני שהוא מחושב תוך לקיחה בחשבון של משתנים רבים שמיועדים למקסם את הצלחת הקמפיין.

לפרסם באופן עצמאי

מערכת הפרסום של גוגל היא שימושית וקלה להבנה. למען האמת, אם אתם רוצים להעלות בה קמפיינים באופן עצמאי ללא תלות בחברה חיצונית – הדבר אפשרי בהחלט. הפרסום בגוגל יכול להיות כלי אפקטיבי נוסף שמשמש להגברת החשיפה והמיתוג, ולעזור להגדיל באופן משמעותי את מעגל ההכנסות של כל עסק.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
מעמיס טלסקופי – הדברים שכדאי לדעתמערכת שורשראיתם מספר סוגים של מעמיסים טלסקופיים ואתם לא מצליחים לבחור את מה שנכון לכם? אם כך, עכשיו זה הרגע הנכון להיעזר במומחים
למה ייעוץ עסקי חשוב גם לכם?מערכת שורשכתוצאה מכך שיש היום לא מעט יועצים, אנחנו רואים שחלק מהם הורידו מעט את המחירים, והסיבה לכך ברורה: התחרות
לימודי חשבונאות לעומת לימודי כלכלה – על ההבדלים בין המקצועות ונקודות הדמיוןמערכת שורשמתלבטים בין לימודי כלכלה ללימודי חשבונאות? מהם ההבדלים העיקריים בין שני מסלולי הלימוד לתואר ראשון? מהן נקודות הדמיון בין שני התחומים?
שם השולח
תוכן ההודעה