חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
תרבות ופנאי

11 מתכונים מתוקים במיוחד

מערכת שורש  יא חשוון, תשפב  17/10/2021

ריכוז של עשרה מתכונים מיוחדים, בתחום המתוקים, מאתר פודיק!

תגיות:
בא לכם משהו מתוק? מחפשים מתכונים מתוקים לאירוח או סתם בשביל לפנק את עצמכם? אם כן - ריכזנו עבורכם מספר מתכונים מתוקים נהדרים וטעימים במיוחד, שיעשו לכם טוב על הלב ועל הנשמה. לצפייה במתכונים נוספים, היכנסו לקטגוריית מתכונים מתוקים באתר פודיק, שם תמצאו עשרות מתכונים מפורטים. בחלק מהמתכונים תמצאו גם תמונות וסרטוני הדרכה, שיעזרו לכם לבצע את המתכונים בצורה מושלמת.

הנה לכם 10 מתכונים מתוקים שאני (שחר חן – פודיק) אוהב במיוחד:

ספינג' מרוקאי אסלי:
המתכון הנפלא הזה לספינג' מרוקאי אסלי מתאים לא רק לחג החנוכה או למימונה! אפשר להכין אותו לכל אירוע חגיגי, שבו רוצים לפנק עם משהו מתוק וטעים במיוחד! מקורו של הספינג' הוא מצפון אפריקה והוא דומה מאד לסופגנייה, רק שיש לו חור במרכז. לספינג' אתם צריכים קמח לבן, שמרים יבשים, שמן, סוכר, וודקה, ביצה גדולה ומעט מלח. ערבבו את כל החומרים בקערה והשתמשו בבצק שיתקבל על מנת להכין את הספינג'ים המושלמים. אם תרצו, תוכלו לפזר מעט אבקת סוכר מלמעלה כדי ליהנות ממתיקות רבה יותר.
כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: ספינג' מרוקאי פודיק – וכנסו לאתר

סירניקי - לביבות גבינה רוסיות בתנור:
אם מתחשק לכם משהו מתוק, אבל לא יותר מדי משמין – כדאי לכם להכיר את המתכון שלנו לסירניקי. מדובר על לביבות גבינה רוסיות, שבגרסתן המקורית עוברות טיגון בשמן. בגרסה שלנו, מכינים את הסירניקי בתנור, מה שהופך את הלביבות להרבה פחות משמינות. ההכנה פשוטה ומהירה, ואפשר לאכול אותן בתור ארוחת בוקר או ערב קלילה. הלביבות מתוקות בפני עצמן, אבל מומלץ לאכול אותן עם מגוון מטבלים מתוקים, ביניהם ריבת תותים, רסק תפוחים ודבש. מדובר על מעדן של ממש!
כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: סירניקי פודיק – וכנסו לאתר

בראוניז טבעוני טעים:
קיימים גם מתכונים מתוקים טבעוניים, והמתכון שלנו לבראוניז טבעוני טעים הוא אחד מהם. הבראוניז יוצאים כל כך טעימים, שאפשר לטעות ולחשוב שמדובר בבראוניז המקוריים! . כדי להכין את הבראוניז הנהדרים האלה, כל שאתם צריכים זה שתי חפיסות של שוקולד מריר טבעוני, זרעי פשתן טחונים, סוכר חום דמררה, קפה, חלב שקדים ועוד כמה מצרכים. תוך כ-10 דקות הכנה כבר תהיה לכם תערובת מוכנה, וכל שיישאר לכם לעשות זה להכניס את התערובת לתנור לאפייה של כ-30-40 דקות. הבראוניז רכים, מלאים בשוקולד ומהווים קינוח מושלם לכל ארוחה!

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: בראוניז טבעוני פודיק – וכנסו לאתר

עוגת גבינה אפויה עם פירורים:
אם אתם אוהבים עוגות גבינה, אתם ללא ספק תאהבו את העוגה הזאת - עוגת גבינה אפויה עם פירורים ומעליהם, רוטב פירות יער מתוק וטעים! המרקם מושלם והטעם משובח! כל שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחר ההוראות להכנת תחתית הביסקוויטים, מילוי הגבינות ורוטב פירות היער. אפשר לאכול את העוגה על הבוקר עם הקפה או בתור קינוח לארוחת הערב. שימו לב שהמתכון מתאים לעוגה בתבנית בקוטר 26, כך שאם אתם משתמשים בתבנית בגודל אחר, יש לשנות את כמות המצרכים ואת זמן האפייה בהתאם.
כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: עוגת גבינה אפויה עם פירורים פודיק – וכנסו לאתר

עוגת גבינה לוטוס קרה ללא ג'לטין:
עוגת גבינה נוספת שכדאי להכיר היא עוגת גבינה לוטוס קרה ללא ג'לטין, שמשלבת בין עוגת גבינה נהדרת לבין עוגיות לוטוס מתוקות וטעימות. העוגה קלה להכנה ומשאירה הרבה טעם מתוק בפה! חשוב לעקוב אחר כל השלבים כדי שתצא עוגה מושלמת. התחתית עשויה מעוגיות לוטוס והמילוי מגבינת שמנת, שמנת מתוקה, ממרח לוטוס קראנצ'י, סוכר ותמצית וניל. לאחר ההכנה, אפשר לשמור את העוגה במקרר למספר ימים. אם תרצו לשמור אותה לזמן ממושך יותר, כדאי להכניס את העוגה למקפיא.

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: עוגת גבינה לוטוס פודיק – וכנסו לאתר

עוגת חמאת בוטנים M&M ושוקולד לבן:
רוצים להכין קינוח מדהים, צבעוני ומתוק במיוחד? המתכון הזה לעוגת חמאת בוטנים M&M ושוקולד לבן הוא מתכון פשוט וקל, שמתאים מאד להכנה עם הילדים! אפשר להגיש אותו בתור קינוח אישי באירוע חגיגי או פשוט להכין אותו ברגעים שבהם מתחשק לכם משהו מתוק. כל שאתם צריכים זה חמאת בוטנים, סוכריות M&M, ממרח שוקולד לבן ועוד כמה מצרכים. תוך 2 דקות במיקרוגל, תקבלו עוגה אישית נימוחה ומשביעה!

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: עוגת חמאת בוטנים במיקרוגל פודיק – וכנסו לאתר

עוגת באונטי אישית תוך דקה במיקרוגל:
עוד מתכון מתוק וטעים, שאפשר להכין במיקרוגל, הוא המתכון הנפלא שלנו לעוגת באונטי אישית תוך דקה במיקרוגל. כל שאתם צריכים זה אבקת באונטי, סירופ באוניטי, קמח תופח, חלב וכמה מצרכים נוספים כדי להכין את עוגת הבאונטי המושלמת. היא אישית, נימוחה ומלאה בשוקולד! אפשר גם לפזר קצת קוקוס ממעל. הילדים יעופו על זה!

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: עוגת באונטי אישית במיקרוגל פודיק – וכנסו לאתר

שייק פירות יער 20 גרם חלבון וסיבים תזונתיים:
מתכונים מתוקים יכולים להיות גם מתכונים בריאים! הכנו עבורכם מתכון מפורט להכנת שייק פירות יער, שמכיל 20 גרם חלבון ושפע של סיבים תזונתיים. זה טעים ברמות אחרות! המתכון הנהדר הזה מכיל שקדים, אגוזי מלך, גוג'י ברי, שנחשב לאחד מהמזונות הבריאים ביותר, ועוד כמה מרכיבים בריאים. הוא כולל גם מעדן פרו 20 גרם חלבון, מה שהופך את השייק הזה למשקה נהדר אחרי אימון. כל שאתם צריכים לעשות זה לוודא שיש לכם את כל המצרכים, לטחון אותם היטב בשייקר ולמזוג לכוס!

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: שייק פירות יער 20 גרם חלבון פודיק – וכנסו לאתר

עוגת מרשמלו סמורס שוקולד מילקה:
אוהבים מרשמלו? אם כן - המתכון הקליל והמהיר הזה לעוגת מרשמלו סמורס שוקולד מילקה הוא המתכון המושלם עבורכם! התחתית עשויה משוקולד מילקה לבן ושחור והחלק העליון ממרשמלו מתוקים ורכים במיוחד. תוך 10 דקות בתנור, תקבלו השחמה נפלאה של המרשמלו ותוכלו ליהנות מקינוח מטורף! קחו ביסקוויט, טבלו בעוגה ותיהנו מטעמים ממכרים של מרשמלו ושוקולד משובחים.

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: עוגת מרשמלו סמורס פודיק – וכנסו לאתר

כנאפה נוטלה:
מחפשים מתכונים מתוקים מיוחדים, שידהימו את האורחים שלכם? הכירו את המתכון שלנו לכנאפה עם טוויסט – כנאפה נוטלה! כנאפה הוא מהמאפים האהובים ביותר בארץ, שמגיע אלינו מהמטבח הערבי. הכנאפה המשובח של אתר "פודיק" עשוי משערות קדאיף, חמאה מומסת, גבינת ריקוטה ו... שוקולד נוטלה. עקבו אחר השלבים של המתכון וקבלו כנאפה נהדר – פשוט ללקק את האצבעות! אפשר להגיש חם עם כדור של גלידה וניל.

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: כנאפה נוטלה פודיק – וכנסו לאתר

גלידת אוראו ביתית ללא מכונה:
אין כמו גלידה ביתית ביום קיץ חם, אבל לא תמיד מתחשק לעשות את כל הדרך לגלידרייה הקרובה. לכן, הכנו עבורכם את המתכון הנהדר הזה לגלידת אוראו ביתית ללא מכונה. כל מה שאתם צריכים זה קערה גדולה, מיקסר ידני, קופסת פלסטיק ושלושה מצרכים בלבד – כמות נכבדה של עוגיות אוראו, שמנת מתוקה וחלב מרוכז ממותק. המתכון קל ומהיר, כך שאפשר להכין אותו עם הילדים. לאחר הקפאה, תקבלו גלידת אוראו טעימה ומרעננת! בדיוק כמו בגלידרייה, תוכלו לבחור אם לאכול אותה בכוס או בגביע.

כדי למצוא את המתכון המלא כתבו בגוגל: גלידת אוראו ביתית פודיק – וכנסו לאתר

כתבה זו נכתבה על ידי שחר חן – בעלים של בלוג האוכל פודיק - Foodik
אתר פודיק
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
סוגים שונים של גריל גז במבצע!מערכת שורשרצוי מאוד לחפש היטב גריל גז במבצעים שונים על מנת שתוכלו ליהנות מגריל גז איכותי ביותר אך שנרכש במבצע מצוין
פיצה בראשון לציון: טיפים לתכנון מסיבת פיצהמערכת שורשאז אם אתם מתכננים את האירוע הבא שלכם, הנה כמה צעדים חשובים לתכנון מסיבת פיצה מושלמת.
שרשראות ארוכות לנשים- מתי נבחר בהן?מערכת שורששרשראות ארוכות לנשים נחשבות לתכשיט יפה וייחודי אשר תמיד נמצא באופנה. בין אם מדובר על אירוע חברתי או על אירוע במסגרת העבודה- אין כמו שרשרת ארוכה ויפה על מנת לתפוס את תשומת הלב של אנשים מסביב. מתי נבחר בשרשראות- כל הפרטים בכתבה הבאה
שם השולח
תוכן ההודעה