חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
פיננסים וכספים

3 דברים שכדאי לדעת על קידום אתרים

מערכת שורש  כב חשוון, תשעט  31/10/2018

המושג קידום אתרים תפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר בעלי עסקים, חברות וארגונים מבינים את החשיבות הגדולה שקיימת בתהליך של בניית אתר לצד קידום שלו

תגיות:
המושג קידום אתרים תפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר בעלי עסקים, חברות וארגונים מבינים את החשיבות הגדולה שקיימת בתהליך של בניית אתר לצד קידום שלו בין אם אורגני, ממומן או שילוב של השניים. הנה 3 דברים שכדאי לדעת על קידום אתרים.

1. תוכן איכותי יקדם את האתר שלכם
יש המון תיאוריות לגבי כל מה שקשור לתוכן וקידום אתרים. האמת היא, שאם חושבים על זה רגע לעומק, אחוז גבוה מהגולשים מחפש לשאוב מאתרים מסוימים מידע. הגולש הממוצע הוא סקרן והוא צמא למידע ותוכן.

זו הסיבה שאתרים בהם יש השקעה בתוכן, מקבלים עדיפות ונדחפים קדימה. מאוד לא מומלץ לשכפל תוכן מאתרים אחרים וכן מומלץ להשקיע בכתיבת מדריכים שבעצם מעניקים ערך מוסף לגולש ונותנים לו באופן הכי מדויק את המידע שהוא מחפש. 

לפי דניאל זריהן, מקדם אתרים וותיק, חשוב לשים את הדגש על ההבדל בין תוכן שמגיע לתוך האתר כמו למשל תיאור השירותים של העסק, עמוד אודות, עמוד הבית, פוסטים שנכנסים לבלוג של האתר או החנות, לעומת מאמרים שנועדו לקדם את האתר ולתמוך בקישורים חיצוניים שבעצם מחזקים את האתר עצמו והופכים אותו לטוב יותר בעיני גוגל.

2. סרטונים זה שם המשחק
אם עדיין לא הגעתם למסקנה שסרטונים הם הדבר הבא בכל מה שקשור לרשת האינטרנט ולרשתות חברתיות, זה הזמן להתחיל ולהפיק סרטוני תדמית איכותיים עבור העסק שלכם. אלו יכולים להיות סרטוני הדרכה, סרטונים המציגים את המוצר שלכם בצורה הומוריסטית או כל סרטון אחר שמשרת את המטרות שלכם ומותאם כמובן לקהל היעד אליו אתם מכוונים. סרטונים הוכחו על פי נתונים כמגדילים את כמות הגולשים והתנועה באתר ומקטינים אחוזי נטישה.

3. בחרו במומחה לקידום אתרים, זה ישפיע מאוד על תהליך הקידום של האתר שלכם
יש הבדל עצום בין מומחה לפיתוח ובנייה של אתר לבין מקדם אתרים מקצועי. מדובר בתחום סופר דינמי שמשתנה בכל יום ולכן כדאי לבחור במישהו שנושם, חי ולומד את התחום הזה של קידום אתרים כל הזמן. בעוד יש חברות שמבצעות את שתי התהליכים: בונות, מפתחות ואחר כך גם מקדמות את האתר שלכם, אחרות עוסקות אך ורק בפיתוח ובנייה או אך ורק בקידום. איך תבחרו? זה מאוד תלוי מה התקציב שלכם לפרסום ושיווק ברשת, מה התחום שלכם וכמה אתם רוצים להשקיע. ניתן לבחור בחברה המתמחה בבניית אתרים ורק אחר כך לפנות למישהו שמבין בקידום או מלכתחילה לבחור בחברה המתמחה בשני התהליכים. לכל בחירה יש את היתרונות מול החסרונות שלה כמובן.

לסיכום, קידום אתרים נחשב היום לאחד התחומים הכי מבוקשים, תמיד יש משהו חדש שאפשר ללמוד ותוך כדי שאתם משקיעים בתהליך של קידום, כדאי להכיר ולהבין קצת איך זה עובד בפועל.
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
בטבעת זו – המדריך לבחירת טבעת יהלוםמערכת שורשהאם הגיע הרגע הגדול ואתה רוצה להציע נישואין לאהובתך? מעוניין לרכוש טבעת מעוצבת בשיבוץ יהלום מרכזי או מספר יהלומים מנצנצים? מחפש מתנה מקורית לחג האהבה, ליום הולדת של בת הזוג או ליום נישואין?
מתכננים אירוע- למה כדאי לכם להזמין שף פרטי?מערכת שורשאם אתם מעוניינים להפיק אירוע מקורי ומוצלח אל תוותרו על שירותי שף פרטי, עליכם לבחור היטב את השף ויחד עמו להרכיב תפריט מנצח
הכל על ניתוח למתיחת פניםמערכת שורשדברים שחשוב לדעת על ניתוחי מתיחת פנים...
שם השולח
תוכן ההודעה