4 שיטות מנצחות למינוף העסק שלכם דרך פלטפורמת האינסטגרם
מערכת שורש י אייר, תשפא 22/04/2021אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם. כך שלא היה מן הנמנע שבשלב כלשהו היא תהפוך לפלטפורמת ענק לפרסום עסקים, והגברת חשיפה למותגים
תגיות:אינסטגרםאינטרנטמכירותאינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם. יותר מ-600 מיליון איש משתמשים בה מדי חודש, כך שלא היה מן הנמנע שבשלב כלשהו היא תהפוך לפלטפורמת ענק לפרסום עסקים, והגברת חשיפה למותגים. יחד עם זאת, התוצאות של הפרסום דרך האינסטגרם לא באות בקלות, ונדרשת עבודה ממושכת כדי להצליח לקבל חשיפות והמרות דרכה. במדריך שלפניכם נציג 4 טיפים לקידום העסק שלכם באינסטגרם, שיעשו את העבודה:
פעילות שוטפת
בין אם אתם מקדמים מותג קוסמטיקה, ביגוד, עסק שנותן שירות דיגיטלי כלשהו כמו בניית אתר וורדפרס, או אפילו אם אתם חברת לייעוץ נדל"ן או עורכי דין - אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת בשבילכם לקידום העסק, שכן החשיפה באמצעותה יכולה להיות גדולה מאוד. אחת הדברים היותר משמעותיים שיהיה עליכם לעשות בתור הצד המפרסם, הוא פשוט להיות פעילים כמה שיותר, ולא רק להעלות תכנים משלכם. השתדלו להיות כמה שיותר אקטיביים באופן שוטף:
מיתוג אחיד
מיתוג הוא הפנים של המותג שלכם, וחשוב שהוא יהיה אבן יסוד גם בפרסום שלכם. גולשים תמיד יקבלו הרגשה יותר נוחה ונעימה מהמותג ברגע שהם כבר ידעו לזהות אותו, ולכן תמיד חשוב לשמור על עקביות, ובכל פלטפורמה שדרכה תבחרו לעשות את הפרסום. שמרו על קווים אחידים בכל הנוגע לאלמנטים כמו: עיצוב התמונות, טיפורגרפיה וצבעוניות. שמרו על אופי המיתוג שלכם, ודאגו ליישם אותו גם בחשבון האינסטגרם.
שימוש בהאשטאגים
האשטגים (תג שבנוי מהסימן # ואחריו מלל מסוים) משמש את הגולשים באינסטרגם כדי למצוא תכנים מסוימים שהם מתעניינים בהם, ודרכם הם יכולים להגיע אל אלפי חשבונות אינסטגרם בנושא שהם חיפשו. השימוש בתגים האלו יעזרו לכם להגדיל את החשיפה לפוסטים שלכם, וההמלצה היותר טובה היא להשתמש בלפחות 3 האשטגים בכל פוסט. חשוב שהתגים יהיו רלוונטיים עבור קהל היעד שלכם, ובמידת הצורך תוכלו להשתמש גם בתגים מבוססי מיקום, שעזרו לשלב את המותג באזור המקומי שלכם.
שילוב תכני וידאו
אם יש לכם סרטונים באיכות וברמה טובה עבור העסק שראויים לפרסום, אל תהססו לעשות בהם שימוש באינסטגרם - סרטונים לרוב מקבלים חשיפה יותר גבוהה מתמונות, ובאופן כללי, סרטון איכותי הוא אלמנט שיווקי סופר מוצלח. חשוב כמובן להקפיד על סרטונים ברמה שתהיה ראויה לפרסום - סרטונים שצולמו בסטודיו על רקע של מסך ירוק עם סאונד איכותי ומצלמה מקצועית, והמנעו מלהעלות סרטונים באיכות ווידאו או סאונד ירודים.



